حمایت واقعی از فیلم اولی‌هایی که خاک سینما را خوردند آینده سینمای ایران را تضمین می‌کند فیلم اولی‌هایی که بعد از 15 یا 20 سال دستیاری و فعالیت در بخش‌های مختلف یک فیلم قصد ساخت فیلم اولی خود را دارند.

سام‌ نوری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علاقه همکاری خود با کارگردانان گفت: با کارگردان‌هایی زیادی تمایل به همکاری دارم اما بیشترین علاقه من همکاری با فیلم اولی‌ها است و هر کاری از دستم و در جهت کمک به آنها بربیاید انجام خواهم داد چون آینده سینما هستند.
 
وی افزود: جالب این جا است که وارد شدنم به عرصه بازیگری از طریق کارهای کمدی بوده اما موضوعات درام را بیشتر دوست دارم و من را جذب می‌کند.
 
این بازیگر در پاسخ به این سوال که پتانسیل بازی در فیلم‌های کمدی و درام او از کجا نشات می‌گیرد، بیان کرد: چون مادر، دایی و پدربزرگ من بازیگر بودند خواسته و ناخواسته برای بازیگر شدن تربیت شدم و هر آن چیزی که در وجود من است و به درد بازیگری و پیشرفت کاری من می‌خورد از آنها به ارث رسیده و همواره حمل می‌کنم.
 
نوری در خصوص حال و هوای سینمای ایران اظهار داشت: سینما این روزها بشارت دهنده و رو به پیشرفت شده است چنانچه شاهد صادر شدن 20 پروانه ساخت برای فیلم اولی‌ها بودیم که این موضوع فوق‌العاده است و اگر این موضوع را در سال‌های پیگیری کنید خواهید فهمید که تعداد آن از انگشتان دو دست کمتر بود پس سینما بشارت دهنده شده و حمایت واقعی از فیلم اولی‌هایی که خاک سینما را خوردند آینده سینمای ایران را تضمین می‌کند فیلم اولی‌هایی که بعد از 15 یا 20 سال دستیاری و فعالیت در بخش‌های مختلف یک فیلم قصد ساخت فیلم اولی خود را دارند.
 
این بازیگر در مورد همکاری با تلویزیون یا سینما بیان کرد: فعالیت در سینما و پرده‌ نقره‌ای زیبای آن را دوست دارم اما فعالیت در تلویزیون به خاطر داشتن مخاطب دائمی و بیشتر و بهتر است.
 
وی در پایان در خصوص آخرین فعالیت هنری خود گفت: یک همکاری کوتاه با آقای فتحی در شهرزاد داشتم که قرار است در فاز 2 آن بیشتر شود و در فاز 3 «در حاشیه» نیز مهران مدیری همکاری خواهم کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سام نوری ، بازیگر ، شهرزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار