رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در امور فرهنگی تلاش جدی داشته است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این مراسم که به مناسبت 24 مهر ماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده نیروی زمینی و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا گفت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در امور فرهنگی تلاش جدی داشته است.نزاجا

حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسم وفا افزود: معمولا نهادها در تمام دنیا از هم الگو برداری می کنند، حتی کشورها در نوشتن قانون اساسی از هم الگو می گیرند اما عقیدتی سیاسی نهادی بود که نظیر آن در هیچ جا وجود نداشت و هیچ الگویی برای تاسیس آن نبود ولی باتدبیر امام خمینی (ره) و تلاش حجت الاسلام والمسلمین صفایی و با دعوت از تعدادی از روحانیون، این نهاد مقدس با این خدمات عظیم تشکیل شد که من به سهم خود از این زحمات تشکر می کنم.

وی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی خدمات ارزشمندی در دوران دفاع مقدس داشت. در جنگ همه تلاش کردند ولی از دید یک فرمانده پیشکسوت، سازمان عقیدتی سیاسی نقش بسیار مهمی داشت. از مرحوم ظهیر نژاد (از فرماندهان دوران دفاع مقدس) سوال شد که عقیدتی سیاسی چه نقشی در جنگ داشت، ایشان گفت ما قبلا  جنگ دیگری هم داشتیم ولی فقط سه روز توانستیم مقاومت کنیم ولی الان که هشت سال جنگیدیم من این را ثمره تلاش های عقیدتی سیاسی می دانم.


انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، نزاجا ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار