مسئول این دوره از رقابت های فرهنگی از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقه های سراسری قرآن، اذان و نهج البلاغه شرکت لوله و مخابرات ایران در خوزستان و مراکز تابع آن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ خداداد آب روشن در این خصوص گفت: این مسابقات با حضور 400 شرکت کننده در 7 گروه و بین نیروهای شرکت و خانواده های آنان در 2 بخش خواهران و برادران به مدت 1 روز برگزار شد.

 وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقه ها که مرحله مقدماتی آن امروز برگزار شد از مرکز شرکت لوله و مخابرات ایران در خوزستان، ناحیه آبادان و 10مرکز انتقال نفت تابعه، شرکت کنندگانی در رشته های حفظ و ترتیل قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه شرکت داشتند.

آب روشن اظهار داشت: این مسابقات در رده های سنی ویژه، پیش دبستانی، دانشگاهی و بزرگسالان برگزار گردید که از مجموع شرکت کنندگان 40 نفر به مسابقات نیمه نهایی راه خواهند یافت.

گفتنی است مسابقات نیمه نهایی این دوره، آبان ماه سال جاری و با حضور شرکت کننده هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی پالایشگاه نفت آبادان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است به نفرات نخست تا سوم این دوره از مسابقات جوایزی اهدا شده و نفرات نخست هر رده و گروه، بهمن ماه امسال به مرحله نهایی اعزام می شوند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.