معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور گفت: سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی کشور فضاهای آموزشی مناطقی که فاقد فضای آموزشی مناسب هستند را در یک برنامه پنج ساله برطرف کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ محمدرضا واعظ مهدوی افزود: به منظور بررسی مسایل و مشکلات سیستان و بلوچستان در حوزه‌ آموزشی و فرهنگی و حاشیه‌نشینی وارد چابهار شده و ضمن بازدید از نقاط حاشیه شهر چابهار با مردم قصرقند، نیکشهر و دشتیاری دیدار داشتیم.

وی با بیان اینکه در این سفر از پروژه‌های عمران شهری، آموزش و پرورش، دانشگاه دریانوردی، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان جنوب این استان بازدید شد، ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور آماده کمک‌رسانی به تامین منابع مالی نقاطی که حاشیه‌نشینی دارند است.

معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور افزود: سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور به دنبال این موضوع است که در یک برنامه دو ساله افراد بازمانده از تحصیل را تحت پوشش قرار دهد و مشکلات فضاهای آموزشی مناطقی که فاقد فضای آموزشی مناسب هستند را در یک برنامه پنج ساله برطرف کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.