رامین رضاییان تنها ملی‌پوش پرسپولیس بود که در بازی دوستانه با ژاپن در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت و نمایش نسبتاً خوبی هم ارائه داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رضاییان می گوید تازه صبح بازی متوجه شد که در ترکیب تیم ملی قرار دارد. ولی کروش در برنامه دوشنبه شب 90 گفت که این بازیکن در ترکیب است. رامین اما پاسخ می دهد: «نمي‌دانم، آن ساعت خواب بودم و متوجه نشدم!»
او ادامه می دهد: «در هر صورت خيلي خوشحال شدم كه جديت من در تمرينات اخير ديده شده است. آقاي كروش مربي بزرگي است و واقعاً احساس خوبي پيدا كردم وقتي ديدم به من اعتماد كرده و اميدوارم توانسته باشم جواب اعتماد ايشان را بدهم.» 
او درباره بازی پرسپولیس و صبا هم می گوید: «صباي قم سرمربي بزرگي به اسم علي دايي دارد كه احترام بسياري براي ايشان قائل هستم. علي‌آقا اسطوره فوتبال ماست و در زمان حضورم در راه‌آهن با ايشان در تماس بودم اما ما محكوم به برد هستيم. بايد صبا را ببريم و اين پيروزي را به روح مرحوم هادي نوروزي تقديم كنيم. باور كنيد با ديدن پسرش دلم آتش گرفت.» رضائیان ادامه می دهد: «قبل از بازي با ژاپن هاني پسر هادي وارد رختكن تيم ملي شد كه خيلي ناراحت شدم و... اميدوارم امروز جمعه برنده از زمين خارج شويم تا روح هادي هم شاد شود.»


منبع: خبرانلاین 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.