مربی تیم ملی تکواندو گفت: به اعتقاد من تکواندوکاران تیم ملی کشورمان چه آنانی که به تازگی به ترکیب اضافه شدند و چه قدیمی ها بهترین های دنیا هستند.

مهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندوی کشورمان پیش از اعزام به منچستر درخصوص پیش بینی نتایج تکواندوکاران در مرحله سوم گرندپری در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: ما همیشه به کسب مدال و نتایج خوب در مسابقات مختلف امیدواریم. زیرا به توانایی تیم ملی تکواندو ایمان داریم و معتقدیم که بهترین تکواندوکاران دنیا را داریم.

وی افزود: با توجه به تعدد مسابقات برگزار شده و حضور تکواندوکاران کشورمان در پیکارهای مختلف ، همه ملی پوشان در شرایط بدنی خوبی هستند و در حال حاضر در 80 درصد آمادگی به سر می برند که امیدواریم با این شرایط بتوانیم بهترین نتیجه در مرحله سوم گرندپری منچستر کسب کنیم.

به کسب سهمیه المپیک مردانی و اسبقی امیدوارم

مربی تیم ملی گفت: خپیش از این امیدوار بودیم تا قبل ازآغاز گرندپری ها موفق به کسب چهارسهمیه المپیک بشویم اما آسیب دیدگی اسبقی و مردانی باعث شد که دوتا از شانس های خود را از دست بدهیم.البته خوشبختانه مهدی خدابخشی و فرزان عاشورزاده موفق شدند تا دو سهمیه المپیک را بصورت قطعی کسب کنند و امیدوارم با توجه به رفع مصدومیت بهنام اسبقی و سجاد مردانی و همچنین عملکرد خوب این دو پس از مصدومیتشان بتوانیم دو سهمیه دیگر خود را توسط این دو تکواندوکار کشورمان کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من خودباوری و اعتماد به نفس در کسب نتیجه خوب و موفقیت بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه تکوندوکاران ما علاوه بر داشتن توانایی بالا به این مهم هم دست یافتند و امیدوارم بتوانند در منچستر مثل دو گرندپری گذشته ( مسکو و ترکیه) عملکرد خوبی داشته باشند.

گفتنی است : سومین مرحله گرندپری از فردا جمعه 24 مهرماه در منچستر آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه دارد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار