مدافع تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: ملی پوشان این تیم در اردوی تیم ملی تمرینات سنگینی را دنبال کرده و به فکر تفریح نبودند.

وحید حمدی نژاد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز بیان کرد:‌ این دیدار مقدمه ای برای شروع روزهای خوب نفت در لیگ می باشد، کلید منسجم بازی کردن تیم ها از دیدار مقابل استقلال زده شد و در مصاف با ذوب آهن و دیانا ادامه یافت و حتم بدانید در مقابل گسترش فولاد نیز تداوم دارد.

خیلی امیدوارم با کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر به روند نتیجه گیری در لیگ برتر بازگردیم.

وی در خصوص غیبت ملی پوشان نفت در تمرینات این تیم اظهار کرد: به هر حال تیم هایی که بازیکن ملی پوش دارند با مشکل ناهماهنگی تیمی مواجه می شوند، تمام مربیان لیگ برتری علاقه مند هستند که تمرینات تیم خود را با حضور تمام نفرات دنبال کنند.

وی افزود: البته ملی پوشان نیز در اردوهای تیم ملی به فکر خوردن و خوابیدن نبوده اند و تمرینات پرفشار و خوبی را پشت سر گذاشته اند، کادرفنی نفت نیز به حدی تجربه دارد که با 2 جلسه تمرین ملی پوشان را به بلوغ تاکتیکی تیمی  نزدیک کند.

حمدی نژاد درباره مشکلات مالی نفت گفت: مسائل مالی در هر تیمی وجود دارد، بازیکنان نفت انتظار دارند مسئولان باشگاه با بودن در کنار اعضای تیم آنها را از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی نگه دارند.

وی در مورد جایگاه نفت در جدول لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در فصل گذشته همچنین وضعیتی داشت، در چهار سالی که برای نفت بازی می کنم به خوبی متوجه شده ام که نفت از نیم فصل اوج می گیرد، ما یک بازی عقب افتاده در پیش داریم و با بردن آن دیدار می توانیم جایگاه خود را ارتقاء داده و به رتبه های بالای جدول لیگ برتر راه یابیم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار