مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پنج میلیون و 63 هزار مرسوله پستی نیز از مهرماه سال گذشته تا کنون توسط واحدهای پست استان به سایر نقاط کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد عبداللهی در نشست با خبرنگاران افزود: پنج میلیون و 63 هزار مرسوله پستی نیز از مهرماه سال گذشته تا کنون توسط واحدهای پست استان به سایر نقاط کشور ارسال شده است.

وی سرانه پستی به ازای جمعیت استان را 4.1 مرسوله عنوان کرد و گفت: تلاش داریم پوشش جمعیتی هر واحد پستی از 2 هزار و 430 نفر در سال گذشته به 2 هزار و 300 نفر تا پایان امسال افزایش یابد.

مدیرکل پست استان اردبیل بیان کرد: همچنین تعداد مرسوله به ازای هر واحد پستی در سال گذشته 10 هزار و 100 مرسوله بود که این میزان تا پایان سال جاری به 11 هزار و 100 مرسوله می رسد.

عبداللهی تاکید کرد: با توجه ترافیک تعیین شده، 98 درصد ماموریت ها تحقق یافت که 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن افزایش داشت.

وی افزود: خدمات پستی در 320 دفتر آی سی تی روستایی و 112 دفتر آی سی تی شهری نیز ارایه می شود و 221 خط مبادله روستایی با هدف مبادله و توزیع مرسوله هایی روستاییان راه اندازی شده است.

عبداللهی همچنین ارایه کد پستی 10 رقمی از طریق اینترنت، سرویس چاپ تمبر شخصی، سرویس پست ویژه درون شهری و روستایی، ایجاد بانک اطلاعاتی پست یافته ها را از دیگر خدمات این مجموعه عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.