مرحله دوم لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن شهید شهبازی شهرستان اسلام آباد غرب در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تاکنون نتایج 6 دیدار از این مسابقات مشخص شده که در کشتی فرنگی و در گروه A تیم بیمه رازی به ترتیب با نتیجه 8 بر صفر و 6 بر 2 از سد تیم های هیأت کشتی قم و پاس قوامین گذشته است.
 
 
مینگیان سیمینوف کشتی گیر مطرح روس ها در وزن 59 کیلوگرم در دور رقابت خود مقابل فرشاد عیسوند از تیم هیأت کشتی استان قم با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و میلاد تیموری از تیم پاس قوامین را نیز با نتیجه 14 بر 2 مغلوب کرد.
 
 
در گروه B فرنگی نیز تیم سینا صنعت ایذه با نتیجه 5 بر 3 از سد تیم پدیده دوکوهه اندیمشک گذشت و تیم پیام نور نیز با همین نتیجه تیم شهرداری همدان را مغلوب کرد.
 

در کشتی آزاد و در گروه A تیم بیمه رازی با نتیجه 6 بر 2 شهرداری همدان را شکست داد که در وزن 57 کیلوگرم ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان از گرجستان با نتیجه 4 بر یک محمدحسین سلطانی را شکست داد و ختیگ سابولوف دیگر قهرمان جهان از روسیه نیز در وزن 70 کیلوگرم با نتیجه 8 بر 4 مصطفی حسین خانی را مغلوب کرد.
 
 
همچنین در گروه B نیز تیم کشتی آزاد ستاره گان ساری با نتیجه 8 بر صفر از سد تیم پیام نور مازندران گذشت.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار