با وجود این که دیگو فورلان با بازیکنان بزرگی چون کریستیانو رونالدو، سرخیو آگرو و لوئیس سوآرس همبازی بوده است اما اسکولز را بهترین بازیکنی می‌داند که کنارش بازی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو فورلان از بازیکنانی است که حضور در تیم‌های بزرگی را تجربه کرده از منچستریونایتد گرفته تا اینترمیلان، ویارئال و اتلتیکو مادرید.

این بازیکن اروگوئه‌ای با بازیکنان بزرگی همچون کریستیانو رونالدو، رایان گیگز، لوئیس سوآرس، ادینسون کاوانی، سرخیو آگوئرو و خوان ریکلمه همبازی بوده اما پل اسکولز را بهترین بازیکنی می‌داند که تجربه بازی در کنارش را داشته است.

او گفت: پل اسکولز یک نابغه بود. او از فاصله 30 متری شوت زنی می‌کرد و توپ را هم وارد دروازه می‌کرد. اسکولز بازیکنی بود که همه را شگفت زده می‌کرد. او خود را بازیکنی عادی می‌دانست اما یک فوق ستاره بود. اسکولز بهترین بازیکنی است که در کنار او بازی کرده‌ام.

فورلان دو سال و نیم در منچستریونایتد بازی کرد و موفق شد با این تیم هم قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد. در شیاطین سرخ زیاد فرصت بازی به فورلان نمی‌رسید و همین هم باعث شد تا این تیم را ترک کند و به فوتبال اسپانیا برود تا در ترکیب اتلتیکو مادرید و ویارئال بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارد و سر آلکس فرگوسن را از نیمکت نشینی‌اش پشیمان کند.


منبع: ایسنا
انتهای پیام/

برچسب ها: فورلان ، اسکولز ، رونالدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.