مدیر فنی فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: انصراف تیم‌ها پس از قرعه کشی مشکلاتی را برای سایر تیم‌ها به وجود می آورد،سازمان لیگ قرعه کشی دوباره انجام دهد.

مریم جهان نجاتی مدیر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:بازیکنان تیمم آمادگی لازم برای رویارویی با تیم‌های پرقدرت لیگ برتر را دارند در هفته هفتم رقابت‌ها میهمان تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر هستیم زمزمه‌های از انصراف این تیم از رقابت های لیگ برتر شنیده می شود. 
 
وی ادامه داد: تیم های بانوان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و کمبود بودجه و عدم حضور حامی مالی مناسب از تیم های بانوان از مهمترین مشکلات بانوان محسوب می شود از این رو مسافرت به استان هرمزگان و مصاف با تیم بوشهر که قصد انصراف از رقابت های لیگ را دارد برای تیم‌هایی که پیش از انصراف قطعی با این تیم بازی دارند هزینه بر است. 
 
وی افزود: چاره ای جز سفر به استان هرمزگان با بازی با تیم دلوار کشتی را نداری اما احتمال اینکه این تیم در هفته هشتم از رقابتها انصراف دهد بسیار است و به هیچ عنوان برای تیم‌هایی همچون شهرداری سیرجان که مشکلات مالی مواجه است عادلانه نیست. 
 
جهان نجاتی ادامه داد: انصراف تیم‌ها پس از قرعه کشی سبب می شود تا تعطیلی بازی ها افزایش و بازیکنان از شرایط ایده آل و آمادگی جسمانی فاصله گیرند. 
 
وی افزود: سازمان لیگ برای حفظ پویایی لیگ بانوان، در نیم فصل دوم قرعه کشی دوباره انجام دهد تا تیم ها در فاصله زمانی کوتاهی به مصاف هم روند. 
 
جهان نجاتی افزود: لیگ با تیم های بانوان همکاری بسیار انجام می دهد، مسئولان سازمان لیگ با توجه به شرایط تیم‌های بانوان و ناهماهنگی‌هایی که وجود دارد شرایطشان را تطبیق می دهند از این رو از آنها تشکر و قدردانی می کنم. 
 
مدیر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ادامه داد: شرایط بازیکنان برای دیدار بت تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر مناسب است فقط یک مصدوم داریم و امیدواریم با پیروزی که در این دیدار کسب می‌کنیم جایگاهمان در صدر جدول قرار می گیریم. 
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار