تبریز؛

تجدید میثاق دانش آموزان دختر تبریزی با شهدای کربلا و دفاع مقدس

در آستانه ماه محرم جمعی از دانش آموزان دختر تبریزی با تجمع در گلزار شهدای وادی رحمت و با در دست داشتن پرچم های ما زنده ایم با شهدای کربلا و شهیدان ایران اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم تجمع دختران دانش آموز با موضوع نهضت ما زنده ایم این تجمع دختران دانش آموزان و تجدید میثاق آنان با شهدای کربلا و شهیدان میهن اسلامی را اقدامی ارزشمند تلقی کرد و نهضت ما زندا ایم را برگرفته از آیات قرآنی دانست.

آیت الله مجتهد شبستری گفت: پیام قرآن وسیدالشهدا زنده ماندن است و شعار ما زنده ایم یعنی زندگی توام با شرافت و عزت و ارزش های دینی.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه زندگی شرافتمندانه انسانی در سایه حجاب ،عزت وعلم و دانش است ، دانش آموزان را به حفظ حجاب و رعیت نظم و انضباط و ادب و احترام به پدر و مادردعوت کرد.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: دانش آموزان می توانند در خانواده خودشان موثر باشند و با رعایت حجاب که بنا به گفته بزرگان محدودیت نیست بلکه مصونیت است در راستای تبلیغ اسلام قدم بردارند.

وی گفت:یکی از ارزشهای مهم اسلام مسئله حجاب است و معلمان باید در مدارس در مورد فلسفه حجاب و احکام دینی صحبت کنند و در راستای تربیت دانش آموزانی با وقار و مودب و با متانت تلاش کنند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.