در بازی برابر عمان و ژاپن، تیم ملی ایران محک جدی خورد و نقاط ضعف های تیم ملی مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛دیدارهای اخیر تیم ملی به خصوص برابر عمان و ژاپن که یک محک جدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می شد، برخی نقاط ضعف های تیم ملی را مشخص کرد،به نظر می رسد اولین نقطه ضعف تیم ملی در درون دروازه است، علیرضا حقیقی دروازه بان اول تیم ملی کشورمان به جز در بازی برابر آرژانتین و نیجریه که عملکرد فوق العاده ای داشت، در بقیه بازیها هیچ وقت نتوانسته طوری بازی کند که خیال سرمربی و هواداران از درون دروازه تیم ملی راحت کند. حقیقی در حال حاضر در تیم باشگاهی‌اش یعنی روبین کازان بازی نمی‌کند و در آخرین مسابقه تیم ملی هم برابر ژاپن، ما روی اشتباه او گل دریافت کردیم این عملکرد شاید کی روش را برای استفاده از بیرانوند در ترکیب اصلی بیشتر به فکر فرو برد. 
 
نقطه ضعف دیگر تیم ملی ما دفاع چپ است،جایی که حاج صفی نتوانسته انتظارات مرا در آن پست برآورده کند. از وقتی پولادی برای تیم ملی بازی نمی‌کند، ما در پست دفاع چپ مشکل داریم. حاج صفی در پست هافبک چپ امسال در سپاهان عالی بازی کرد ولی در دفاع کردن ضعف دارد و در پست دفاع چپ در تیم ملی عملکرد خوبی را نداشته است و سمت چپ تیم ملی را آسیب پذیر کرده است. 
 
کی روش در این پست میثم جدیدی بازیکن استقلال را هم دارد اما شاید نام حاج صفی اجازه دهند که او به ترکیب اصلی راه پیدا کند. 
سومین نقطه ضعف تیم ملی را می توان در پست هافبک دفاعی یافت، جایی که بعد از خداحافظی جواد نکونام، امید ابراهیمی نتوانسته عملکرد خوب کاپیتان را در تیم ملی تکرار کند البته این نقطه ضعف وقتی بیشتر می شود که مثل بازی با ژاپن، تیموریان بازی نکند آن وقت است که پیدا کردن جانشین برای کاپیتان فعلی تیم ملی بزرگترین مشکل کی روش می شود. 
 
کی روش قطعا در این دو بازی به نقاط ضعف تیم ملی پی برده است و باید در پی رفع این مشکلات برود و تا بازیهای حساس تیم ملی آغاز نشده این مشکلات برطرف شوند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار