مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای 461 پروژه و طرح مصوب سفرهای استانی رئیس جمهوری تا پایان سال بصورت کامل پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی اکبر حاجی محمدی با بیان اینکه این تعداد پروژه از مجموع تعهدات 22 سفر استانی رئیس جمهوری باقی مانده است، اعلام کرد: 100 درصد تعهدات سفرهای استانی در سال 94 تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.

حاجی محمدی افزود: سال گذشته از محل پیوست قانون بودجه 15 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار به طرح ها و پروژه های سفرهای استانی رئیس جمهوری اختصاص یافت که 94 درصد معادل 14 هزار و 800 میلیارد ریال آن پرداخت و شش درصد باقی مانده آن نیز امسال از سایر منابع پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: یکسری دیگر از تعهدات رئیس جمهوری در سفرهای استانی مربوط به سال گذشته از منابع دیگر مانند ماده 10 و 12 و ماده 180 قانون بودجه و در اختیار ایشان است که گزارش نهایی آن در حال جمع بندی است اما به اجمال و با توجه به مشاهدات انجام شده می توان گفت حدود 70 درصد این تعهدات نیز پرداخت شده است..

حاجی محمدی اظهار کرد: تاکنون 50 درصد تخصیص پیوست قانون و در مجموع 44 درصد تعهدات سفرهای استانی رئیس جمهوری بصورت نقدی پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.