شیراز؛

انهدام باند سارقان منزل در شيراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سركرده باندی كه اقدام به سرقت از منازل شهروندان در شمال غرب شيراز می كردند، شناسایی و دستگير شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار احمد علي گودرزي گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شيراز، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي استان و پليس آگاهي قرار گرفت.وي ادامه داد: مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي و پس از تلاش هاي شبانه روزي موفق شدند يكي از متهمان اصلي اين پرونده را شناسايي و وي را در محل سكونت خود در يكي از استان هاي كشور دستگير كنند.

سردار گودرزي بيان كرد: مأموران پيرامون جرائم ارتكابي از متهم بازجويي به عمل آوردند كه در مجموع به شش فقره سرقت منزل در شمال غرب شهرستان شيراز با همدستي سه نفر ديگر اقرار كرد.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اينكه تحقيقات پليس در راستاي شناسايي و دستگيري همدستان سارق ادامه دارد، به شهروندان توصيه كرد: معمولاً سارقان به سراغ اموالي مي روند كه نكات ايمني در مورد آنها رعايت نشده است، پس با افزايش ضريب ايمني و حفاظتي منزل، مغازه و  وسيله  نقليه در حفظ اموال خود بكوشيد.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان ، منزل ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.