هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در حالی جمعه برگزار می شود که تیم های باتجربه شهرداری بم و ملوان شهرداری سیرجان به مصاف تیم های قعرنشین لیگ برتر می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 24 مهر با برگزاری 4 دیدار آغاز می شود.

دو تیم شهرداری بم و وحدت ایثار گرگان به مصاف هم می روند، تیم شهرداری بم با کسب 6 امتیاز در رده ی ششم جدول و وحدت ایثار با کسب یک امتیاز و تفاضل گل 14- در رده ی نهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

دو تیم شهرداری بم و وحدت ایثارگرگان با انجام 4 دیدار در تعداد بازی شرایط یکسان دارند.
در ادامه رقابت های هفته هفتم تیم ملوان نایب قهرمان دوره قبل رقابت ها به مصاف تیم نگین اشترکوه ازنا لرستان می رود، تیم ملوان با کسب هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به حریفان هم امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفته است، در حالی که حریفش با کسب 5 امتیاز در رده ی هشتم جدول قرار گرفته است.

نتیجه ی این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است، شهرداری ازنا با پیروزی در این دیدار می تواند امیدوار به طور سه پله ای در جدول باشد البته بازیکنان ازنا در صورت پیروزی باید امیدوار به شکست سایر رقبای خود در جدول باشند از طرفی ملوان در صورت عدم کسب امتیاز بعد از تیم های بالای جدولی فاصله می گیرد.

دو تیم همیاری آذربایجان غربی و پالایش گاز ایلام به مصاف هم می روند، تیم همیاری آذربایجان تیم چهارم جدول و هفت امتیازی است از طرفی تیم پالایش با کسب 6 امتیاز در رده ی هفتم جای گرفته است.

فشردگی امتیازات در جدول زیاد است همین موضوع حساسیت تیم ها را برای کسب امتیاز و حفظ جایگاهشان بیشتر می کند.

در آخرین دیدار هفته هفتم تیم بحران زاده دلوار کشتی جنوب بوشهر که زمزمه هایی در خصوص انصراف این تیم از ادامه رقابت ها شنیده می شود میزبان تیم دوم جدول شهرداری سیرجان است.

تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر بدون امتیاز و تفاضل گل 9- در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است، در حالی که تیم شهرداری سیرجان با 12 امتیاز در رده ی دوم جای دارد.

سه امتیاز این دیدار برای تیم شهرداری سیرجان به مراتب مهم تر از حریف است، تیم شهرداری سیرجان با پیروزی در این دیدار می تواند در صدر قرار گیرد البته در صورتی که 6 گل به حریفش بزند و با توجه به استراحت تیم آینده سازان، صدرنشین موقت رقابت تا پایان هفته هفتم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار