مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: کسب سه امتیاز دیدار با گسترش فولاد برای استارت رسیدن به صدر جدول اهمیت زیادی دارد.

شیری: بردن گسترش استارت رسیدن نفت به صدر جدول استمهدی شیری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار نفت و گسترش فولاد گفت: خوشبختانه پس از کسب نخستین برد فصل جدید مقابل دیانا باقرشهر در جام حذفی در طول این هفته تمرینات شادابی را برای بردن گسترش فولاد انجام دادیم.

وی افزود: پیروزی مقابل حریف تبریزی از اهمیت خاصی برای نفت برخوردار است چرا که این موضوع استارت ما در رسیدن به جمع مدعیان و حضور در رتبه های بالای جدول لیگ برتر تلقی می شود.

شیری در مورد تائید غیبت ملی پوشان در تمرینات نفت بیان کرد:‌از ویژگی های تیم ما یکدست بودن آن است و غیبت ملی پوشان خللی در روند کلی تیم ایجاد نمی کند.

وی در مورد مشکلات مالی تیم نفت اظهارداشت: مشکلات مالی در همه تیم های لیگ وجود دارد تا زمانی که این مسائل برطرف نشود بازیکنان تمرکز لازم را ندارند، مدیران نفت مبلغی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرده اند، به هرحال امیدوارم این موضوع به زودی رفع شود.

شیری ادامه داد: با رسیدن تیم نفت به هماهنگی کامل به سرعت به جمع مدعیان باز می گردیم، اصلی ترین دلیل ضعف تیم ما در نتیجه گیری تا این جای فصل ناهماهنگی تاکتیکی بین بازیکنان جدید و نفرات قدیمی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شیری ، استارت ، صدر ، جدول ، نفت ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار