مدیران مرسدس و چند تیم اسبق فرمول یک برای تصمیم‌گیری در زمینه تدوین قوانین پیشرانه‌ها جلسه‌ای خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلنت 

گفته می‌شود در این جلسه مدیران تیم‌ها و نمایندگان چهار تأمین‌کننده موتور حضور خواهند داشت تا به بررسی شرایط رقابت در فصل آینده بپردازند.

اگر به رنو و هوندا اجازه داده شود تا در جریان تست‌های زمستانی فاصله خود با فراری و مرسدس را به حداقل برسانند، آن وقت امکان دارد ردبول هم در برنامه‌های یافتن یک پیشرانه جدید برای اتومبیل‌هایش تجدید نظر کند.

در حال حاضر نکته کلیدی جلسه این است که به موتورهای درون‌سوز اجازه پیشرفت در فصل آینده داده نمی‌شود. یعنی تأمین‌کنندگان موتور تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ فرصت دارند عملکرد موتورهای خود را افزایش دهند.


در فصل ۲۰۱۶ موتورها نمی‌توانند در نقاطی مانند میل‌لنگ، سوپاپ‌ها، در سوپاپ و سیستم خنک‌کننده تغییری داشته باشند و این ممنوعیت‌ها برای فصل ۲۰۱۷ بیشتر هم خواهد شد.

گفته می‌شود تیم‌ها و تأمین‌کنندگان موتور در نظر دارند در این جلسه ممنوعیت‌های موجود در قوانین را بردارند و اجازه دهند تا سازندگان موتور با دست باز تری به طراحی تولیدات خود بپردازند.

اگر تیم‌ها در جلسه این هفته به توافق برسند، کمیسیون مسابقات فرمول‌یک هم باید به رأی این جلسه پاسخ مثبت بدهد و برای اجرا شدن می‌باست تمامی تیم‌ها با آن موافق باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار