دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد شاهد شکل گیری جنبشی قوی و شروع انتفاضه سوم در سرزمین های اشغالی هستیم.

سید حسن نصرالله: ما از مقاومت فلسطین به طور مطلق حمایت می کنیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه  تلویزیونی العالم، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، در سخنرانی چهارشنبه شب خود اعلام کرد: ما به طور مطلق از مقاومت مردمی فلسطین، جهاد، انتفاضه و مقابله آن ها با دشمن صهیونیست حمایت می کنیم.

دبیر کل حزب الله لبنان در بخشی از اظهاراتش با اشاره به فاجعه منا گفت: فجایع تلخ حج امسال، اوج بی‌مبالاتی آل سعود به همه ارز‌شهای انسانی و مقدسات دینی را نشان داد. او علت این مصیبت در  ماه حرام و در حق حجاج بیت الله الحرام را بی‌توجهی مقامات سعودی به شعائر دینی و خون مسلمانان دانست.

نصرالله در ادامه سخنان خود با اشاره به بحران‌های منطقه گفت: امروز در خاورمیانه شاهد آن هستیم که تجاوز آمریکا و عربستان سعودی به یمن ادامه دارد. این کشور را در محاصره قرار داده‌اند و جنایات زیادی در آن مرتکب می‌شوند و با هر گونه راه حل سیاسی شایسته و مناسب برای پایان دادن به اوضاع یمن مخالفت می کنند. در برابر شاهد مقاومت جانانه و عزتمندانه ملت یمن هستیم. 

او افزود: جنگ بین المللی تحمیلی علیه ملت سوریه نیز ادامه دارد. همچنین شاهد آن هستیم که سرکوب ملت بحرین ادامه دارد و اجازه نمی‌دهند این مردم به ساده ترین حقوق انسانی و سیاسی خود برسد. آمریکایی ها و سعودی ها راه را بر تحقق هر گونه راه حل سیاسی معقول، مناسب و شایسته بسته اند. 

دبیر کل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: جنگ، درگیری ها، رویارویی ها، تهدیدات، خطرات و چالش ها منطقه را فراگرفته است؛ اما شکی در این نیست که برای مقابله با آن‌ها باید همه مسئولانه رفتار کنند و فداکار باشند.

او در پایان ثبات سیاسی در لبنان و گفتگوهای موجود میان گروه های مختلف این کشور را نکات مثبت در وضع پیچیده کنونی دانست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
خدا وند تبارک و تعالی حفظتون کند آقا سید تورو سر جدت اربابمان امام حسین ع این صهونیستها جنایتکار غاصب رو محوشون کنید هر چه سریع تر این لا مذهب ها با سنگ پرتاب کردن محو نمیشن و از بین نمیروند بلکه روز به روز زیادتر هم میشن این جانیهای کثیف رو باید از لونه های عنکبودیشون بیرون بکشیم و با سلاح گرم و سرد یک بار برای همیشه نابودشان کنیم انشاءالله آقا سید لب تر کنید این جسم و جان ناقابل را در راه رضای خداوند تبارک و تعالی و اسلام و مسلمین میدهیم . لبیک یا حسین ع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
خدا وند تبارک و تعالی حفظتون کند آقا سید تورو سر جدت اربابمان امام حسین ع این صهونیستها جنایتکار غاصب رو مهوشون کنید هر چه سریع تر این لا مذهب ها با سنگ پرتاب کردن مهو نمیشن و از بین نمیروند بلکه روز به روز زیادتر هم میشن این جانیهای کثیف رو باید از لونه های عنکبودیشون بیرون بکشیم و با سلاح گرم و سرد یک بار برای همیشه نابودشان کنیم انشاءالله آقا سید لب تر کنید این جسم و جان ناقابل را در راه رضای خداوند تبارک و تعالی و اسلام و مسلمین میدهیم . لبیک یا حسین ع
آخرین اخبار