سرهنگ‌پاسدار قهرمانی طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان معاون جدید روابط‌عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، صبح امروز آیین تودیع و معارفه معاونت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی با حضور شورای نمایندگی، مسئولین روابط عمومی و تبلیغات سپاه و سرتیپ‌پاسدار ابوالقاسم فروتن معاونت هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه ضمن تجلیل از تلاش‌های بی‌وقفه معاونین گذشته و مدیران کنونی این معاونت، تصریح کرد: بدون شک یکی از مأموریت‌های مهم نمایندگی به حوزه ارتباطات و تبلیغات برمی‌گردد؛ جایی که خوشبختانه مسئول جدید سال‌ها در این جایگاه فعالیت کرده و از تخصص بسزایی برخوردار است. از طرفی هم به جهت حضور در مسئولیت‌های عالی در سطح کل سپاه می‌تواند با مسئولین مافوق ارتباط و تعامل خوبی برقرار کند.

معاون جدید روابط‌عمومی و تبلیغات نیروی زمینی سپاه، معرفی شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تبلیغات فارغ از دیگر معاونت‌ها، تنوع و کارآمدی چند جانبه دارد، افزود: تبلیغات هر روز کار متنوع و به روزی دارد و فارغ از دیگر معاونت‌ها و بخش‌ها باید عمل کند. چرا که هر روز کار جدید و مأموریت متنوعی را این معاونت برعهده دارد و باید مطالبات ارتباطی و تبلیغی بخش‌های مختلف را تأمین نماید.
حجت‌الاسلام رضایی در پایان ضمن تشریح انتظارات نمایندگی نیروی زمینی از معاونت روابط عمومی و تبلیغات، اولویت‌هایی را یادآور شد.

در ادامه این تودیع و معارفه، سردار فروتن معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و سردار محبی مسئول فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه از اهمیت کار روابط عمومی و تبلیغات گفتند و برای معاون جدید روابط عمومی و تبلیغات آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است، در پایان، حکم مسئولیت سرهنگ‌پاسدار محمدجواد قهرمانی توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه اعطاء شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار