مدیر عامل ملوان معتقد است به دلیل کمبود زمان برای انتخاب حامی مالی، موضوع اسپانسر قبلی منتفی است.

رضائیان، مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: حامی مالی که قرار بود با ما همکاری داشته باشند گزارش حسابرسی‌های سال‌های گذشته را می‌خواستند و این موضوع یک مقدار زمان بر شد و از طرفی دیگر ضرورت داشتیم تا قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان، حامی مالی را اعلام کنیم و به همین دلیل توافقات لازم انجام نشد و احتمالا باید قضیه را تمام شده دانست.

وی در ادامه و در خصوص حامی‌های مالی دیگر گفت: سایر حامی‌ها گزارش‌های حسابرسی سال‌های پیش را می‌خواهند و از طرفی هیات مدیره باشگاه هم تضمینی از حامی‌ها می‌خواهد تا از حساسیت‌ مالی دست نکشند.

مدیرعامل ملوان در خصوص این که چرا منطقه آزاد حامی مالی نشد گفت: منطقه آزاد ظاهرا تمایلی به حمایت از باشگاه ملوان ندارد و من فکر نکنم که حامی مالی ملوان شود.

همچنین در ادامه رضائیان در خصوص وضعیت فعلی باشگاه اظهار داشت: از سوی هیات مدیره قول داده شده پرداختی به بازیکنان صورت می‌گیرد. نمی‌دانم از کجا ولی فکر کنم از همان حامیان جدید این پرداخت صورت بگیرد.

مدیرعامل ملوان در ادامه در خصوص وضعیت تیم‌های پایه ملوان هم گفت: سالهای سال است که ملوان در سطوح مختلف تیم داری می‌کند البته بحث مدرسه فوتبال متفاوت است زیرا رده سنی بالا نیست و ابعاد کشوری ندارد. اما ملوان در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با 2 تیم در سطح لیگ برتر و 2 تیم در لیگ یک فعالیت می‌کند.

خوشبختانه همه پیشکسوتان انزلی مربی و بازیکن بوده‌اند و به همین دلیل استعداد یابی به خوبی صورت می‌گیرد.

متاسفانه زیر ساخت‌ها ضعیف است زمین‌های مناسبی برای تمرین نداریم و به دلیل بارندگی‌ها در زمستان و پاییز تمرینات بسیار کمی داریم. اگر زمین‌ چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده داشتیم دغدغه‌ای برای روزهای بارانی و آب گرفتگی نخواهیم داشت.

معتقدم اگر شرایط بهتر بود می‌توانیم در همه زمینه‌ها عالی تر عمل  کنیم و به طور مستمر به موفقیت‌هایمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار