معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور گفت: مهم‌ترین اهداف سازمان استاندارد ارائه محصولات استاندارد و باکیفیت توسط واحدهای تولیدی به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی اباذری افزود: مهم‌ترین رویکرد سازمان استاندارد کشور در سال 94 اهدای نشان استاندارد به کالاها و محصولات با کیفیت است و در این زمینه برنامه‌ریزی منظمی توسط سازمان ملی استاندارد کشور انجام شده است.

وی افزود: تاکنون با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 27 هزار سند استاندارد ملی در کشور صادر شده است.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: سازمان استاندارد کشور بعد از نظارت در واحدهای تولیدی، کالاها و محصولاتی را که غیراستاندارد بوده شناسایی و آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند تا مردم در جریان کالاها و محصولات غیراستاندارد قرار بگیرند که لازم است در این راستا همگان هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم.

اباذری با اشاره به اینکه دولت یازدهم در سال 94 برای حمایت از واحدهای تولیدی اقدامات قابل توجهی انجام داده است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی دولت افزایش تجارت فرامرزی است که باید از ظرفیت‌های خود در این راستا استفاده کنیم.

معاون تدوین و ترویج سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: برای اینکه اقتصاد کشور را از رکود فعلی خارج کنیم باید از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی استفاده همه جانبه‌ای داشته باشیم و با توسعه بخش تجارت بتوانیم نقش اساسی در پویایی اقتصاد کشور ایفا کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.