نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایران، چین و تغییرات آب و هوایی را تهدیدهای امنیتی اصلی برای آمریکا توصیف کردند.

ایران، چین و تغییرات آب و هوایی، تهدید‌های اصلی علیه آمریکا هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در مناظره ای تلویزیونی اعلام کردند ایران، چین و تغییرات آب و هوایی را تهدیدهای امنیتی اصلی برای آمریکا می دانند. 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است هشتم نوامبر 2016 برگزار شود.

هیلاری کلینتون سه شنبه شب در نخستین مناظره نامزدهای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در لاس وگاس گفت: «گسترش تسلیحات و مواد هسته ای که ممکن است به دست افرادی که نباید بیفتد، تهدیدی دائمی است. من می دانم که تروریست ها همواره به دنبال دستیابی به این تسلیحات و مواد هسته ای هستند، و به همین دلیل است که ما باید برای جلوگیری از تحقق چنین چیزی هشیار و متحد باشیم.» 

مارتین اومالی، فرماندار سابق مریلند و شهردار بالتیمور، «ایران هسته ای»، داعش و تغییرات آب و هوایی را تهدیدهای اصلی برای کشورش می داند. 
لینکلن چافی ، فرماندار سابق ایالت رودآیلند نیز گفت: «به طور قطع خاورمیانه درگیر هرج و مرجی است که که از تهاجم به عراق آغاز شد.» 

سناتور برنی ساندرز، رقیب اصلی کلینتون نیز تغییرات آب و هوایی را چالش اصلی پیش روی آمریکا در آینده می داند. جیم وب، سناتور سابق نیز از حملات سایبری چین در آمریکا انتقاد کرد. 

وی گفت: « درازمدت ترین چالش راهبردی ما، روابطمان با چین است. بزرگترین تهدید روزانه ما جنگ سایبری با این کشور است.» 

وی افزود «بزرگترین تهدید عملیاتی نظامی» برای آمریکا، «حل و فصل اوضاع موجود در خاورمیانه است.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار