برانکو از چند بازیکن تیم پرسپولیس خواسته که هر چه سریعتر خالکوبی‌شان را محو کنند.

در خواست برانکو نسبت به محو خالکوبیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرمربی پرسپولیس تمایل ندارد تیمش دچار مسائل حاشیه‌ای شوند.
بر این اساس بعد از اینکه از خالکوبی شماره پیراهن نوروزی روی دستان بنگر، نورمحمدی و سلمان با خبر شده است به این بازیکنان عواقب کارشان را هشدار داده است.
با توجه به اینکه کمیته انضباطی روی خالکوبی بازیکنان حساسیت دارد بر این اساس برانکو از بازیکنانش خواسته به هر نحو شده خالکوبی‌شان را محو یا پنهان کنند.

گفتنی است بنگر، نورمحمدی و سلمان برای پاسداشت هادی نوروزی شماره  24 را روی دستشان خالکوبی کردند همچنین برانکو از بازیکنان پرسپولیس خواسته که در آستانه بازی با صبای قم کرنی خوانی نکنند.

** نگرانی برانکو نسبت به روحیه نامناسب بازیکنان
سرمربی پرسپولیس این روزها نگران روحیه بازیکنانش از جمله بنگر و نورمحمدی است.
بنگرو نورمحمدی رابطه نزدیکی با مرحوم هادی نوروزی داشتند بر این اساس آنها هنوز مرگ  نوروزی را باور ندارند و دل به تمرینات نمی‌دهند.
بر این اساس برانکو به این دو بازیکن توصیه کرده که هر چه سریعتر روحیه از دست رفته را بازیابند تا با آمادگی کامل در بازی‌ها حضور یابند.

** مشکل مالیاتی بازیکن سابق پرسپولیس 

طبق شنیده‌ها سابق پرسپولیس که این روزها خارج از کشور به سر می‌برد، در حال حاضر نمی‌تواند وارد کشور شود چرا که اجازه ترک ایران را پیدا نمی‌کند.
این بازیکن برای حضور در تیم‌های خارجی، ایران را ترک کرده بود به علت مشکلات مالیاتی ممنوع‌الخروج شده است و اگر به کشوربرگردد باید مشکلش را برطرف کند.

** زمان بازگشت بنسون به کشور
بن‌سون مهاجم هندوراسی پنج‌شنبه صبح وارد  ایران می‌شود مهاجم هندوراسی که جهت حضور در بازی‌های ملی به کشورش سفر کرده بود پنج‌شنبه به تهران باز می‌گردد.
گفتنی است بن‌سون بعد از حضور در ایران به کیش می‌رود تا ویزای کارش را تمدید کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار