معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری سه هزار و 316 فقره انشعاب آب در شهرای مختلف استان نصب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علی حسینی افزود: یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی آب و فاضلاب استان بدهی انشعابات خانگی و دستگاه های دولتی است.

وی میزان بدهی آب‌بهای انشعابات خانگی و ادرای به آب و فاضلاب استان را بالغ بر چهار میلیارد و 900 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بیش از دو میلیارد از این میزان بدهی مربوط به دستگاه های دولتی و مراکز انتظامی و نظامی است.

حسینی با بیان اینکه مشترکین باید سعی کنند نسبت به پرداخت بدهی آب‌بهای خود با احساس مسئولیت بیشتری عمل کنند، گفت: با توجه به اینکه هزینه‌های جاری شرکت آب و فاضلاب و خرید بخشی از لوله و اتصالات شبکه توزیع آب شرب از همین محل تامین می شود، پرداخت به موقع آب‌بها می تواند باعث سرعت بخشیدن به خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب شود.

معاون امور مشترکین آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این شرکت نسبت به دریافت مطالبات خود با قاطعیت و از مجاری قانونی ورود پیدا خواهد کرد و کسانی که نسبت به اخطارهای آب و فاضلاب بی توجهی کنند پس ار تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام /ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.