مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در سال جاری کمیته اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان برگزار شده و 430 میلیون تومان از محل موقوفات برای تعزیه و روضه خوانی امام حسین(ع) هزینه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت الاسلام مصطفی نوروزی با بیان اینکه تمسک به اهل بیت(ع) تنها راه نجات و سعادت انسان‌ها است، اظهار کرد: رسیدن و کسب معرفت حقیقی هدف از سوگواری و برنامه‌هایی که خداوند متعال به عنوان فرصت مغتنم برای انسان قرار داده است.

وی افزود: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد ولی امروزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مغفول مانده و منکر سایه خود را در جامعه گسترانیده و در این راستا همه مسئول هستیم و زمانی که به معرفت حسینی برسیم زندگی ما نیز رنگ و بوی حسینی خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه 110 مبلغ در ایام ماه محرم در سطح امامزادگان استان در 100 بقعه متبرکه حضور خواهند داشت، اضافه کرد: ایستگاه همه واقف باشیم در 30 بقعه، خیمه‌های معرفت در 30 بقعه، اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی در 100 بقعه، برگزاری شام غریبان در 100 بقعه و عزاداری امام سجاد(ع) در 54 بقعه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.