معاون برنامه‌ریزی و آموزشهای تخصصی سازمان امداد و نجات از اجرای دوره توان‌افزایی جهت افزایش توان عملیاتی نجاتگران و داوطلبان هلال‌احمر خبر داد.

حضور 200نفر از داوطلبان و نجاتگران در دوره‌های توان‌افزاییاحمدسلطانی معاون برنامه‌ریزی و آموزشهای تخصصی سازمان امداد و نجات در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص اجرای برنامه‌های توان‌افزایی اظهار کرد: در راستای افزایش توان عملیاتی نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، برنامه‌های مدون توان‌افزایی در کویر و جنگل اجراء می‌شود.

وی در ادامه افزود: دوره‌های توان‌افزایی در رشته‌های تخصصی‌ آوار، جاده، کوهستان و سیلاب طرح‌ریزی شده که در آبان‌ماه آغاز شده و تا آخرسال تداوم دارد.

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات بیان داشت: دوره‌های توان‌افزایی با حضور داوطلبان هلال احمر تمامی استانها و شرکت حدوداً 6نفر از هر استان(200 نفر) و در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

سلطانی با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های توان‌افزایی تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره‌های توان‌افزایی، آشنایی امدادگران کشور با یکدیگر، تجربه شرایط سخت توسط امدادگران، انتقال تجارب و... است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار