حسین زاده ملی پوش تنیس کشورمان معتقد است لغو مسابقات لیگ برتر، بازیکنان را در مضیقه مالی می گذارد.

حسین زاده: تعطیلی لیگ، بی پولمان می کندمحسن حسین زاه  ملی پوش تنیس کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در  خصوص احتمال لغو لیگ برتر تنیس بیان کرد: انعقاد قرارداد با تیم‌های لیگ برتری تنها منبع درآمد بازیکنان تنیس است و در صورت لغو این رقابتها تنیسورها با مشکل مالی بزرگی روبه رو می‌شوند،همچنین می تواند از نظر روحی فشار زیادی بر ما وارد کند. 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام اما در صورت برگزار شدن این رقابتها در تیم گاز تهران بازی خواهم کرد، چند دوره است که با این تیم قرارداد می‌بندم و فکر می کنم در شرایط کنونی بهترین تصمیم برای من خواهد بود. 
 
ملی پوش کشورمان درباره چگونگی پیگیری تمریناتش پس از رقابت‌های فیوچرز اظهار داشت: پس از تورنمنت فیوچرز تهران تمرینات خود را به طور منظم انجام دادم و برنامه بدنسازی را که کادر فنی تیم ملی در اختیارمان گذاشته است به طور جدی دنبال می کنم در بهمن ماه قرار است مرحله جدید اردوی تیم ملی برگزار شود و بازیکنان ملی پوش دور هم جمع خواهند شد و برای رقابتهای دیویس کاپ آماده خواهیم شد. 
 
وی درباره تاثیر لغو احتمالی لیگ برتر بر عملکرد تیم ملی گفت: فکر نمی‌کنم مسابقات لیگ برتر تاثیر زیادی بر تیم ملی داشته باشد اما برای بهتر کردن شرایط مالی تنیسورها بهتر بود لیگ برتر انجام  شود. 
 
حسین زاده در پایان خاطر نشان کرد: تنیس ایران روند رو به رشدی دارد و امیدواریم با برگزاری  کامل برنامه‌های فدراسیون این روند ادامه یابد. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار