نهمین همایش ملی نخبگان فردا با حضور هزار و 80 نفر از صاحبان استعدادهای برتر و نخبگان از امروز (سه شنبه) به مدت سه روز در سالن همایش های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران آغاز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، دکتر آریا الستی معاون فرهنگی بنیاد ملی نخبگان در آیین آغاز به کار نهمین همایش ملی نخبگان فردا افزود: همایش ملی نخبگان ریشه دارترین گردهمایی مخاطبان بنیاد ملی نخبگان است که از بدو شروع فعالیت های بنیاد از سال 86 تاکنون در حال برگزاری است. 

وی بیان کرد: هسته اولیه همایش نخبگان از دیدارهای سالانه برخی استعدادهای برتر با مقام معظم رهبری پیش از تشکیل بنیاد ملی نخبگان شکل گرفته است.این همایش هر سال با حضور جوانان صاحب استعداد برتر و نخبگان ایران برگزار می شود و فرصت مغتنمی برای تعامل بیشتر جوانان مستعد و نخبگان با یکدیگر و با مسئولان عالیرتبه کشور است. 

وی بیان کرد: رویکرد و محتوای همایش همواره متناسب با نیازها و چالش های پیش روی مستعدان و نخبگان انتخاب شده و امسال نیز رویکرد اصلی برگزاری این همایش امید به سازندگی ایران اسلامی با تدبیر و کار جمعی نخبگان است.

الستی یادآور شد: در این دوره از برگزاری این همایش سه روزه علاوه بر دیدار استعدادهای برتر با مقام معظم رهبری، هم اندیشی نخبگانی با رویکرد فعالیت های جمعی با عنوان های فعالیت های جمعی نخبگانی در دفاع مقدس، موفقیت شرکت در فعالیت های جمعی و نیز حضور نخبگان در بازار کار انجام می شود.

وی یادآور شد: در این مدت همچنین سخنرانی برخی از مدیران شرکت های تجاری موفق و نیز کارگاه های آموزشی اعم از کارگاه ایده تا بازار ، کارگاه مالکیت فکری و کارآفرینی برگزار می شود.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.