منابع نظامی سوریه از انهدام مواضع و مخفیگاه گروه‌های تروریستی در حملات ارتش سوریه در حومه دمشق، حما، حلب و ادلب و هلاکت شماری از تروریست‌ها خبر داده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد: در ادامه حمله نیروی هوایی ارتش سوریه، یکی از پایگاه‌های گروه‌های تروریستی در منطقه قلمون در حومه دمشق منهدم شد.

این منبع نظامی افزود: نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین چند دستگاه خودروی گروه‌های تروریستی را در قلیب الثور و صیاد در حومه حما نابود کرد.

به گفته منبع یادشده، جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع و خودروهای گروه تروریستی داعش را در جبول، حویجینه، تلال علم، سبعین و نعام در حومۀ شرقی حلب منهدم کردند.

این در حالیست که در عملیات نظامی ارتش سوریه که با پشتیبانی جنگنده‌های نظامی در حومه‌ حما و ادلب اجرا شد، دست‌کم 31 عضو گروهک تروریستی «جیش الفتح» کشته شدند.

خبرگزاری سانا به نقل از منابع آگاه افزود: یکی از یگان‌های ارتش و نیروهای مسلح در روستای مسطومه در حومه جنوبی ادلب، مقر تروریست‌های جبهه النصره را منهدم کردند که در اثر آن 18 تروریست کشته شدند.

منابع نظامی همچنین از ادامه عملیات یگان‌های ارتش سوریه به مواضع و مخفیگاه تروریست‌های «جیش الفتح» در روستای تمانعه در نزدیکی روستاهای سکیک و عطشان در حومۀ حما خبر دادند.

منابع نظامی افزودند نیروهای مسلح سوریه پنج تروریست را به هلاکت رساندند و سه خودروی حامل سلاح و مهمات را در نزدیکی روستای کفرزیتا در حومۀ شمالی حما منهدم کردند.

منبع: پرس تی وی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار