نامه سرگشاده شواین اشتایگر به هواداران:

آلمان قهرمانی اروپا را می‌خواهد

کاپیتان تیم ملی آلمان در نامه‌ای سرگشاده به هواداران این تیم گفت: قهرمانی یورو 2016 در دستمزد کار آلمان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باستین شواین استایگر کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان یک روز پس از صعود این تیم به مرحله نهایی یورو2016 نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران تیم ملی آلمان منتشر کرد.

کاپیتان شواین اشتایگر در نامه‌ی خود عنوان کرد که آلمان قهرمانی  در یور 2016 را می‌خواهد. در نامه‌ی شواین اشتایگر آمده است ما به عنوان قهرمان جام جهانی فقط می‌توانیم عالی‌ترین اهداف را برای خود ترسیم کنیم و ما می‌خواهیم در فینال یورو2016 در پاریس باشیم.
و من می‌توانم بگویم ما قهرمانی را می‌خواهیم در ریو دوژانیرو ما چهارمین ستاره خود را به دست آوردیم( برای چهارمین قهرمانی در جام جهانی) تاکنون همه چیزهای خوب در آلمان  «سه تا » بود، اما اکنون ما بیشتر می‌خواهیم آلمان سه بار قهرمان اروپا شده که آخرین آن به سال 1996 در انگلیس بر می‌گردد.

شاید آلمان‌ها به دنبال یک قهرمانی دیگر باشند اما در مرحله انتخابی از قاطعیت لازم برخوردار نبود و مجبور شد برای دوازدهمین صعود پیاپی خود به مرحله نهایی، تا آخرین روز رقابت‌های مرحله گروهی منتظر بماند.

شواین اشتایگر در این باره گفت: در اولین بازی‌های پس از جام‌جهانی ما نتایجی را که می‌خواستیم نگرفتیم، اما همیشه به خودمان اعتماد داشتیم ما با هم متحد بودیم و امروز می‌توانیم بگویم که ما مسابقات انتخابی موفقی داشتیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: اشتایگر ، آلمان ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار