وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت : با تشکلها و صنعتگران صنعت نساجی جلسات متعددی می گذاریم تا بتوانیم بازسازی و نوسازی صنایع را سرعت دهیم .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا نعمت زاده دربیست و سومین سفر دولت یازدهم به استانها  از کارخانه نساجی مازندران بازدید کرد. 

وی در این بازدید گفت: قانون اجازه داده است که چنانچه صد در صد سود شرکت خالص برای تولید سرمایه گذاری شود از معافیت مالیاتی برخوردار شود لذا باید  بخش عمده سود شرکتها  برای تکمیل و توسعه صنعت صرف شود و شکوفایی صنعت اینگونه محقق می شود.

وی تصریح کرد : ما حدود یک میلیارد و سیصد میلیون متر پارچه لازم داریم 800 میلیون متر در داخل کشور تولید می شود و 500 میلیون متر قاچاق می شود و این در حالی است که  سود بازرگانی اش هم بالاست و بنابر این به صورت قاچاق می اید.

مهندس نعمت زاده  ادامه داد: مشکلات توقف ماشین آلات در گمرک باید مرتفع شود و اگر موانعی هست ما باید کمک کنیم تا کارخانجات با تمام ظرفیت کار کنند .

وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت بیان کرد : واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در حال فعال شدن هستند و برخی باید در تکنولوژی شان تغییراتی بدهند و برخی نیاز به نقدینگی دارند .
 
وی گفت : در حال حاضر در برخی محصولات تراکم محصول  داریم ولی آنچه مهم است حمایت و تقویت تولید و بازار صادرات است و بعضا واحدهای صنعتی که به خاطر تغییر بازار باید تغییر محصول بدهند باید تقویت شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
قاچاق یعنی بیماری .ورود قاچاق یا خروج قاچاق یعنی وجود مشکل در تولید و مصرف تعدادی کاپ تهیه ودر جلسات نمونه ها به شرکتها وبخش های قاقچاق پرور ارائه نمایید .بگذارید تا ما هم به تبعیت از سنت حاکم خود بر سینه وبازوی مسول وفعالاد بخش های قاچاق شیر سنگی خالکوبی نماییم که در چنین فضایی شاهد چنین شاهکارها هستیم .تازه با افتخار هم اعلام می کنیم .خجالت کشیدم از خودم بدم امد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
اظهارات وزیر محترم جالب توجه است بحدی که مرغ پخته هم خنده اش میگیره . آخه مگه داریم ؟ مگه میشه؟
آخرین اخبار