6 هزار و 419 واحد مسکن مهر امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مازندران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبررنگاران جوان از ساری، مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در آیین افتتاحیه طرح مسکن مهر 189 واحدی شرکت خانه سازی رزمندگان، با بیان اینکه 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور از آغاز این طرح در دست ساخت قرار گرفت، گفت: تاکنون 1 میلیون و 825 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده است و بقیه هم تا پایان سال 95 افتتاح می شود.

احمد اصغری مهر آبادی افزود: با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار و با پیگیری های صورت گرفته ، سقف فردی تسهیلات بانکی از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه 92 هزار واحد مسکن مهر هم سهم مازندران است، یادآور شد: تاکنون 62 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح شد.

مهرآبادی با بیان اینکه 6 هزار واحد مسکن مهر تا 22 بهمن در مازندران افتتاح می شود، افزود: بقیه طرح های نیمه تمام مسکن مهر در مازندران تا پایان شهریور 95 افتتاح می شود.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار طرح مسکن مهر از محل تسهیلات بانکی و آورده نقدی متقاضیان است، تصریح کرد: 55 هزار و 500 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده دولت برای تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر است.

همچنین 54 واحد از طرح مسکن مهر 189 واحدی شرکت خانه سازی رزمندگان امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افتتاح شد.

81 واحد این طرح تا پایان امسال و بقیه هم تا پایان سال 95 افتتاح می شود و در مجموع 16 میلیارد تومان اعتبار برای این طرح مورد نیاز است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.