مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در کرمانشاه از 22 مهر ماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور 450 ناشر از سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه اظهار کرد: نمایشگاه سراسری کتاب از 22 تا 28 مهر و در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می‌شود و ساعات بازدید نیز صبح‌ها از 9 تا 12 و بعدازظهرها از 15 تا 20 است.

وی از استقبال خوب ناشران برای شرکت در نمایشگاه خبر داد و افزود: 615 ناشر برای شرکت در نمایشگاه ثبت نام کردند،کردند، اما ما به دلیل محدودیت غرفه‌ها 450 ناشر مطرح را برگزیدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور ناشران مطرحی مانند امیرکبیر، نی، قطره، چشمه، ثالث، ققنوس، معین، ترمه، دانشگاه تهران و ... در نمایشگاه کرمانشاه خبر داد.

رحیمی زنگنه عنوان کرد: چند غرفه ویژه هم داریم که ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را نداشتند کتاب‌های خود را از طریق نمایندگی‌ها در این غرفه‌ها عرضه می‌کنند.

وی تعداد کل کتاب‌هایی که در نمایشگاه کتاب امسال کرمانشاه عرضه می‌شود را حدود 45 هزار عنوان اعلام کرد.

مدیر کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برای حمایت از ناشرین و کتاب فروشی‌های استان 20 غرفه را نیز به آنها اختصاص دادیم.

به گفته این مسئول، همزمان با نمایشگاه کتب دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز در همین محل برپا می‌شود که 40 غرفه نیز به این بخش اختصاص یافته است و 3000 عنوان نرم افزار دیجتال و چندرسانه‌ای، برنامه موبایل، بازی یارانه‌ای و ...در این بخش عرضه می‌شود.

رحیمی زنگنه مجموع تخفیفی که برای نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده را 30 درصد اعلام کرد و ادامه داد: 10 درصد این تخفیف را ناشران می‌دهند و 20 درصد مابقی از طریق بن است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.