دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید‌پذیر معاونت علمی از اجرایی شدن 180 پروژه در زمینه انرژی‌های تجدید‌پذیر با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز مرتبط خبر داد.

یوسف آرمودلی دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدید پذیر تا کنون 180 پروژه در زمینه انرژی های تجدید پذیر با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت علوم و وزارت نفت اجرایی کرده است. 

وی در ادامه تاکید کرد: 160 پروژه به اتمام رسیده و گزارش‌هایی از این پروژه‌ها به صورت مکتوب به معاونت علمی و فناوری ارائه شده است. هم اکنون 20 پروژه‌ی دیگر در حال اجرا است که این ستاد بر روند اجرایی شدن آن‌ها نظارت کامل دارد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌ انرژی‌های تجدید‌پذیر با اشاره به وظیفه‌ی این ستاد تصریح کرد: وظیفه‌ی این ستاد این است که همزمان با فرهنگ‌سازی به مراکز علمی و تحقیقاتی سهمی در کاربردی شدن انرژی‌های تجدید پذیر داشته باشند و در جهت ترویج فرهنگ و توسعه فناوری به آن‌ها کمک کنند. 

آرمودلی خاطر نشان کرد: با توجه به نبود استفاده از انرژی‌های نو و تجدید پذیر در کشور و استفاده از انرژی‌های فسیلی با قیمت ارزان به کارگیری این انرژی ها در کشور چه در بخش مصرف و چه در ذهن مردم کار بسیار سختی را پیش رو داریم. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار