به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت: از دو میلیون و 100هزار تقاضا و نیازمندی هایی مردم که در 22سفر هیات دولت به استان های کشور از طریق مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به ثبت رسیده است، حدود 60درصد آن پاسخ داده شد.
محمد شریعتمداری در حاشیه راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری مازندران در ساری افزود: 300هزار مورد از تماس های ارتباط مردم در سفر هیات دولت ،شکایت از بخش های مختلف فعالیت های دولت ،نهادهای غیر دولتی و حتی قوه قضاییه و مقننه نیز بوده است.
به گفته وی، بیشترین تقاضاهای های مردمی از دولت ،ایجاد اشتغال و مشکلات بیکاری با 45درصد و کمک های مالی 25درصد است.
معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت:کمک های موردی برای بیماری های صعب العلاج بسیار اندک و سه درصد از تماس های مردمی به مرکز ارتباطات ریاست جمهوری در زمینه اختلافات ملک و زمین است.
شریعتمداری افزود: سامانه 111 به عنوان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از سفر هیات دولت نیز به صورت منطقه ای در طول سال ادامه خواهد داشت ،به گونه ای که تقاضای مردمی از طریق استانداری به بخش های مختلف دولت منتقل می شود.
به گفته وی، این اطمینان را به مردم می دهیم که همه تقاضاها پس از بررسی کارشناسی مورد اجابت وعملی شود.
وی تصریح کرد: برخی از تقاضاها کلی و یا درخواست وام های کلان است که درصورت تایید به برخی از صندوق ها معرفی می شوند.
معاون اجرایی رئیس جمهوری با بیان اینکه در سفر فردای رئیس جمهوری و هیات دولت مردم استان خبر خوشی را می شنوند،گفت: نیمی از طرح های نیمه تمام اولویت دار مازندران تا پایان سال آینده به اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.
شریعتمداری افزود: قبل از سفر هیات دولت ، جلسات متعددی با مسوولان و نخبگان استان مازندران با هدف شناسایی نیازمندی های توسعه ای استان برگزار شد.
به گفته وی، گروه اتاق فکر استان مازندران کمک خوبی به دولت کرده است تا هر گونه تعهدات دولت بر اساس ظرفیت سفر اجرایی شود.
رئیس جمهوری و هیات دولت فردا دوشنبه به مازندران سفر می کنند.
انتهای پیام /س