نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: برخی اتهام زنی‌ها و بازی با آبروی افراد اطراف فدراسیون وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود.

اسلامیان، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار داشت: موضوع قرارداد شرکت آل اشپورت و کی‌روش و اتهام زدن برخی به سرمربی تیم ملی در این است از حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای خارج شده و فکر می‌کنم، پای آبروی طرفین به این پرونده کشیده شده است بطور حتم هر فردی در مقابل تهمت‌هایی که به وی زده می‌شود حق دفاع دارد.

به هر حال تهمت زده‌اند که اگر نتوانند آن را اثبات کنند کی‌روش حق دارد از خود دفاع کند اگر به شما هم تهمت ناروایی زده شود از خود دفاع می‌کنید و به آسانی از آن نخواهید گذشت.

وی ادامه داد: من و کفاشیان از سرمربی تیم ملی دفاع کردیم چرا که بحث آبروی یک فرد در میان بود قطعا نباید انتظار داشت فردی مانند کی‌روش با آن وجهه بین‌المللی ساکت بنشیند و هیچ پاسخی را به این اتهام‌ها ندهد.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص ایجاد مشکل برای تیم ملی افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کینم تا تیم ملی در برهه کنونی و انجام رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی کار خود را با تمام قوا انجام دهد. نمی‌‌خواهیم  که از این طریق دچار مشکل  شود، همچنین از کی‌روش درخواست داریم در مورد برخی افراد آرام‌تر صحبت کند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا بعضی از آقایان کاری می‌کنند که اوضاع از حالت عادی خارج شود ما وظیفه داریم طوری عمل کنیم که روحیه بازیکنان تیم ملی آسیب نبیند و ملی‌پوشان بدون دغدغه کار خود را انجام دهند.

اسلامیان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال ناظر قرارداد حامی مالی تیم ملی بود و ما وظیفه داریم قانونی‌بودن آن را ثابت کنیم و کی‌روش هم لازم است در این زمینه از آبروی خود دفاع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.