سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:جلسه هیئت مدیره امروز سرخپوشان طولانی شد و دلیل آن تاخیر پیش آمده در انجام برخی از امور است.

عبدی:درگذشت هادی همه را غافلگیر کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین عبدی در پایان نشست امروز  هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  از بابت طولانی شدن جلسه عذرخواهی کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: به خاطر اتفاقی که برای هادی افتاد مجبور شدیم خیلی از کارها را امروز انجام دهیم.

عبدی با اشاره به امضای قرارداد با اسپانسر گفت:  عمل کردن به تعهدات از هر کاری برای ما مهمتر است . از این رو همه جوانب را بخوبی بررسی  کردیم و بعد از هفته ها تلاش تصمیم نهایی را گرفتیم. امیدوارم طرفین بتوانند تا پایان قرارداد به تعهدات خود عمل کند.این سیاست ما بود که تا روز آخر نمی‌دانستید چه کسی اسپانسر پرسپولیس می‌شود. هیچ زمانی نگفتم ما نتوانستیم در ابتدای فصل اسپانسر جذب کنیم.

 سخنگوی پرسپولیس ادامه داد: رایگان شدن بازی پرسپولیس با صبا به خاطر مرحوم هادی نوروزی  در هیئت مدیره مطرح شد و باشگاه در این زمینه در حال تعامل با سازمان لیگ است.

وی در خصوص طلب هادی نوروزی از باشگاه پرسپولیس گفت: این مسائل نیاز به مراحل قانونی دارد و امیدوارم موضوعی قانونی وجود نداشته باشد که نتوان آن را برطرف کرد.

عبدی  در مورد جذب بازیکن افزود:برانکو لیستی به باشگاه داد و ما نیز براساس همان لیست اقدام به جذب بازیکن کردیم،مسائل نیم‌فصل دوم  بحث دیگری است که در زمان مناسب به آن می پردازیم. برانکو به عنوان نفر اول مسائل فنی لیست می‌دهد و ما براساس این لیست وارد گفت‌وگو می‌شویم. 

وی در مورد ایده عقد قرارداد بلندمدت با فرزند هادی نوروزی گفت: این مسئله در حد ایده است و همه ما وظیفه داریم به هادی نوروزی و خانواده‌اش احترام بگذاریم اما هر کاری که صورت می‌گیرد باید در چارچوب قانون و قواعد باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیگ برتر ، عبدی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار