مردم خیر استان سمنان در آستانه ماه محرم 800میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان علی اکبر انصاری رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت : این مقدار کمک های مردمی از  شهرهای شاهرود، بسطام، دامغان، سمنان، گرمسار و آرادان جمع آوری و برای بازسازی عتبات مقدسه نجف، کربلا، کاظمین و سامرا به ستاد مرکز تحویل شد.

 وی یاد آور شد: مردم نیک اندیش استان سمنان تاکنون مبلغ 10 میلیارد ریال به صورت نقدی و چهار کیلوگرم طلا و دو هزار و 400 تن گچ و سیمان برای بازسازی اماکن مقدسه کمک کرده اند.
 
انصاری ادامه داد: تاکنون تعداد 800 نفر نیروی متخصص برای بازسازی از استان سمنان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی اضافه کرد: بانیان خیر می توانند برای مشارکت در سه طرح ویژه بازسازی و توسعه عتبات عالیات مقدسه، در ساخت صحن حضرت زهرا(س) با خرید هر مترمربع به مبلغ 30 میلیون ریال و خشت طلای گنبد جدید امام حسین(ع) هر خشت به مبلغ21 میلیون و 500 هزار ریال و هر مترمربع ساخت صحن عقیله بنی هاشم(ع) در کربلای معلی به مبلغ 40 میلیون ریال، به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان مراجعه کنند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: خیران علاقه مند برای مشارکت در این سه طرح، می توانند به دفتر این ستاد درشهرستان سمنان در بلوار مدرس، خیابان دهخدا، خیابان میلاد، میلاد پنجم مراجعه کنند و سند افتخار دریافت نمایند.
 
گفتنی است شیفتگان دلبسته به محبت خاندان عصمت و طهارت(ع) می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 6555555 و یا شماره کارت 6273811041521078 نزد بانک انصار واریز کنند.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.