رئیس فدراسیون تیراندازی در مراسم افتتاح سالن تیراندازی شهید کرم طهماسبی گفت: افتتاح این سالن بستر و شروعی برای رونق این ورزش در استان و کسب قهرمانی های بیشتر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه سید مهدی هاشمی گفت :امکانات و تجهیزات و فضای این مجموعه بی نظیر با بسیاری از مجموعه های تیراندازی جهان برابری می کند و این یک فرصت ارزشمند برای علاقه مندان به این رشته در استان است.

هاشمی تاکید کرد:استان کرمانشاه با داشتن این مجموعه در آینده می توان میزبانی رقابتهای کشوری و بین المللی را عهده دار شود.

وی در ادامه، افتخارآفرینی ۲ بانوی استان در مسابقات آسیایی هندوستان را خاطر نشان ساخت و گفت:این موفقیت های نشانگر وجود پتانسیل و ظرفیت مطلوب در استان کرمانشاه برای توسعه ورزش تیراندازی است.

رئیس فدراسیون تیراندازی حضور در مسابقات ورودی المپیک را فرصتی برای عرض اندام تیراندازان کشور و به ویژه استان کرمانشاه دانست و افزود: آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک ماه آینده به میزبانی کویت برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم سهمیه‌های بیشتری برای المپیک کسب کنیم.

هاشمی در ادامه بیان کرد: بانوان ایران در ورزش تیراندازی سرآمد هستند و هم اکنون ۲ بانوی توانای تیرانداز تیم ملی ۲ سهمیه المپیک را بدست آوردند و تلاش ما کسب سهمیه‌های بیشتر است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.