مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت از اجرای 125 طرح اشتغال زایی در 6 ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 120 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امرایی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه کمیته امداد شهرستان در بحث اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت، از بانکهای کشاورزی و ملی در راستای همکاری با این نهاد در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان اجرای طرح های اشتغال این نهاد تقدیر کرد.

وی به اجرای 125 طرح اشتغال زایی در شش ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: : با تعامل و همکاری بانکهای عامل با این نهاد در 6 ماهه نخست سال جاری مبلغ 12 میلیارد و 120 میلیون ريال تسهیلات جهت اجرایی طرح های مذکور به مددجویان کوهدشتی پرداخت گردیده است.

وی همچنین به ایجاد شغل برای 64 مددجوی کوهدشتی از طریق کاریابی اشاره کرد و خواستار مساعدت بیشتر دستگاههای ذیربط جهت جذب کامل اعتبارات از طریق این نهاد گردید.
در ادامه فرماندار شهرستان کوهدشت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: بحق کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در بحث اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان عملکرد مثبت و چشم گیری داشته است.

در پایان محمدی فرماندار کوهدشت ضمن تقدیر از عملکرد مناسب و چشم گیر کمیته امداد شهرستان، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بانکها در راستای توانمند سازی مددجویان و نیز حضور مستمر روسای بانکهای عامل در جلسات اشتغال این نهاد تاکید کرد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.