مدیر کمیته امداد شهرستان دورود از اعزام 4 نفر از مددجویان زن سرپرست خانوار تحت پوشش به عتبات عالیات عراق با هدف بهره مندی هرچه بیشتر از برنامه های فرهنگی و توسعه آموزه های دینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ اسدی افزود: اعزام مددجویان تحت حمایت به اماکن زیارتی یکی از برنامه های فرهنگی تربیتی این نهاد است که در برنامه آموزش خانواده براساس اولویت بندی تعیین شده و با اولویت مددجویان شاخص و افرادی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند صورت می گیرد.

وی گفت : در همین راستا 4 نفر از مددجویانی که به صورت مداوم در برنامه های فرهنگی تربیتی این نهاد شرکت نموده اند و همچنین در زمینه اشتغال پایدار و توانمند سازی فعالیتهای چشم گیری داشته و توانسته اند با اتکاء به خداوند متعال و پشتکار زمینه خودکفایی خود و افراد تحت تکفلشان را فراهم نمایند، از طریق کمیته امداد در قالب یک کاروان زیارتی به عتبات عالیات عراق به مدت یک هفته با هزینه ای بالغ بر 12 میلیون 200 هزار ریال به صورت رایگان اعزام شده اند.

اسدی گفت :در شش ماه گذشته امسال 80 نفر از مادران و دختران تحت حمایت که تاکنون با اماکن زیارتی بخصوص مشهد مقدش مشرف نشده بودند از طریق کمیته امداد و مرکز نیکوکاری محله صفا با مشارکت خیرین به صورت رایگان به حج فقراء اعزام شدند و در همین راستا 100 نفر از مددجویان در قالب کاروانهای راهیان نور به صورت رایگان راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند .

وی گفت: اعزام مددجویان تحت حمایت به اماکن زیارتی و تفریحی در راستای توانمندسازی اجتماعی خانواده ها صورت می گیرد و چنین برنامه هایی در تقویت روحیه نشاط و مشارکت پذیری جامعه هدف در اجتماع بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: اعزام ، زنان ، سرپرست ، عتبات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.