رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان، به ازای هر نفر 43 سانتی‎متر است که این عدد با سرانه فضای ورزشی سند چشم‎انداز برنامه چهارم توسعه فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسنوند افزود: وجود اماکن ورزشی جداگانه برای بانوان و آقایان یکی از ضروریات حوزه ورزش در هر شهرستانی است تا بانوان بیشتری جذب ورزش شده و بتوانند از رشته‎های ورزشی در کمال امنیت و آرامش استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر تنها فضای ورزشی شهرستان، مجموعه ورزشی ارکیا است که بانوان و آقایان به صورت مشترک و در سانس‎های مختلف از آن استفاده می‎کنند.

حسنوند افزود: با توجه به اینکه پتانسیل‎های فراوانی در رشته‎های مختلف ورزشی در شهرستان سلسله وجود دارد و جوانان مستعد زیادی در رشته‎های مختلف ورزشی از قبیل هندبال، رزمی، والیبال و فوتسال به تیم‎های ملی راه پیدا کرده‎اند، ضرورت احداث یک سالن ویژه مسابقات در شهرستان به شدت احساس می‎شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: اخیرا از سوی اداره کل ورزش و جوانان مبلغ 290میلیون تومان اعتبار برای استارت احداث سالن مسابقات ورزشی در شهرستان تخصیص داده شده است.

وی افزود: تنها سالن زورخانه شهرستان نیز با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد همچنان معطل مانده است که به تازگی رایزنی ‎هایی با اداره راه و شهرسازی شهرستان به عنوان پیمانکار طرح صورت گرفته شده که امیدواریم عملیات احداث سالن زورخانه نیز دوباره از سر گرفته شود.


انتهای پیام/ ا
برچسب ها: سرانه ، فضا ، ورزشی ، لرستان ، سلسله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.