رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نظام وظیفه به همه بدبین شده است و باید پولادی مشکل را حل کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در  مورد قرارداد کارلوس کی‌روش و شرکت آل‌اشپورت با اشاره به آنکه هر دو طرف  تعهدات‌شان را نسبت به هم انجام داده اند گفت: من شاهد بودم که آل‌اشپورت مبلغی را به کارلوس کی‌روش پرداخت کرد و از این بابت برخی از تعهدات خود را عملی کرده است اما  نمی‌دانم چرا به این اندازه این مسئله ادامه یافته  و مشکل کجاست،من نمی دانم!

کفاشیان درباره اینکه آیا کارلوس کی‌روش درخواستی برای بازگشت مهرداد پولادی به تیم ملی داده است  گفت: با درخواست کی‌روش به نظام وظیفه هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

وی ادامه داد:به نظر من خود پولادی باید این مشکل را حل کند.زیرا بخاطر بدقولی و اهمیت ندادن به موضوع خدمت نظام وظیفه بی اعتمادی پیش آمده موجب مشکلاتی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: پولادی کاری کرده که نظام وظیفه به همه بدبین شده است. همه دارند در آتش پولادی می‌سوزند و ما هم نمی‌توانیم برای او کاری انجام دهیم.زیرا ضمانت دوباره کار را برای ما سخت می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کفاشیان ، پولادی ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
اصلا باید قانون مبنا باشد تازه این تیتیش مامانیها باید بیشتر سربازی برد تا قدر عافیت را بیشتر بدانند نه این که آن ها را هی بزرگ کرد
آخرین اخبار