فرمانده انتظامی استان زنجان رویكرد نیروی انتظامی در تقویت ارتباط با مردم و سهیم كردن آنان در تولید و تامین امنیت را مثبت ارزیابی كرد و گفت: مشاركت اقشارمختلف جامعه تاثیر بسزایی در افزایش امنیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی گفت: خدا را شاكریم كه در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق خدمت در لباس پلیسی و نظم و امنیت را پیدا كردیم.

صالحی افزود : هفته نیروی انتظامی فرصت ویژه ای است كه در آن با اجرای برنامه ها ی مختلف در ابعاد گوناگون فرهنگی ، اجتماعی ،علمی ، مذهبی ،ورزشی ، انتظامی و... با مشاركت سازمان های دولتی و مردم نهاد سطح تعامل نیروی انتظامی با جامعه تعمیق و تحكیم بیشتری پیدا كند.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان با اشاره به نعمات انقلاب اسلامی ادامه داد: به بركت انقلاب اسلامی است كه امروز علوم دینی در جای جای انقلاب اسلامی بحث وتبادل نظر می شود.

وی با اشاره به نقش تبلیغات وتبلیغ ودر وقایع اسلامی تصریح كرد: تفاوت واقعه غدیر وعاشورا در یك كلمه وآن هم تبلیغ بود .

این مقام انتظامی افزود: به لحاظ كارآمدی امروز پلیس حرفه ای وجامعه محور به دنبال این است كه مردم نه اینكه از پلیس بترسند بلكه باید با وجود پلیس احساس آرامش كنند.

سردار صالحی با تاكید براینكه فقط باید مجرمین از پلیس ترس داشته باشند گفت: امروز پلیس به دنبال اقتدار نرم است اقتداری كه مردم پلیس را حس كنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان احساس امنیت را از وجود امنیت مهم تر دانست وبیان كرد: انواع جرایم موجود در جامعه بر این امر تاكید می كنند كه باید به سمت دین حركت كنند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مشارکت ، اقشار ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.