دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری 24 مهر مشخص خواهد شد.

حسین مقامی، دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با  خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بعد از ماه ها اردوهای فشرده و مستمر، ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان روز 24 مهر در تهران مشخص خواهد شد.

وی  تصریح کرد: رکوردگیری نفرات حاضر در اردو با رکوردگیری رقابت های لیگ برتر همزمان خواهد بود یعنی ملی پوشان علاوه بر تیم‌هایی که در آن حضور دارند برای انتخابی تیم م لی نیز رکورد خواهند زد.

مقامی در ادامه افزود: هم اکنون در اردوی تیم ملی 11 وزنه بردار حضور دارند که از این تعداد 8 نفر انتخاب و به مسابقات جهانی آمریکا اعزام خواهند شد.

مقامی تاکید کرد: تاکنون 2 مرحله نادو (ستاد دوپینگ فدارسیون ایران) و یک بار نیز کمیته دوپینگ بین الملل از وزنه برداران حاضر در اردو تست دوپینگ گرفته اند و یک مرحله نیز قبل از اعزام این تست تکرار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اردوهای آماده سازی ملی پوشان از اول سال 94 آغاز شده است و تاکنون به صورت  مستمر ادامه داشته و دارد و این  اردوها تعطیلاتی به خود ندید در این بین هرازگاهی وزنه برداری به صورت انفرادی به مرخصی می‌رود.

مقامی متذکر شد: اردوهایی که ملی پوشان تاکنون برگزار کردند در تهران، همدان، سپس چالوس بود و هم اکنون در تهران مستقر هستیم و وزنه برداران با جدیت تمرین می‌کنند.

وی افزود: تمرینات با حمایت قدرتمندی که فدراسیون از ملی پوشان دارد تا آغاز رقابت‌ که یک ماهه دیگر در هوستون آمریکاست در تهران هستیم.

مقامی درپایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وزنه برداری ایران قطب وزنه برداری دنیاست و قهرمانان ارزنده‌ای داریم به روی سکو رفتن در رقابتهای جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک ریو خوشبین هستیم و امیدواریم وزنه برداران ایران بدون مشکل خاصی در این رقابتها با قدرت ظاهر شوند و سهمیه آرژانتین را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار