حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه سبب تخریب یک خانه و شهادت یک زن باردار همراه با فرزندش شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، ارتش رژیم صهیونیستی  صبح امروز در نوار غزه حمله هوایی انجام داد که در پی آن خانه یک فلسطینی تخریب و یک زن باردار همراه با کودک دو ساله اش به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد: "نیروی هوایی، دو پایگاه تسلیحاتی حماس را در پاسخ به شلیک دو موشک به اسرائیل در روزهای جمعه و شنبه هدف قرار داد." شاهدان عینی گفته اند بر اثر انفجار شدید در یکی از پایگاه های حماس در غزه، خانه ای نزدیک به این پایگاه، هنگامی که ساکنان آن در خواب بودند تخریب شد.

اشرف قدرت، سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد "نور رسمی حسان" 30 ساله که 5 ماهه باردار بود، به همراه دختر دو ساله خود "رهف یحیی حسان" به شهادت رسید. همچنین در این حمله سه نفر از این خانواده زخمی شدند.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت شلیک دو موشکی که یکی از آنها در جنوب شهر اشکلون در جنوب سرزمین های اشغالی رهگیری شد مشخص نشده است. این حملات، جدیدترین تنش های فزاینده میان فلسطینی ها و نیروهای رژیم صهیونیستی به شمار می رود. شبکه بی بی سی به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد حماس تمامی پایگاه های امنیتی و مراکز پلیس مرتبط با خود را در نوار غزه تخلیه کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی صدها نفر از نیروهای ذخیره پلیس را به سبب بالاگرفتن درگیری ها میان فلسطینی ها و نیروهای این رژیم درحال آماده باش قرار داده است. نتانیاهو گفته است این نیروها از امروز برای بازگرداندن امنیت در بیت المقدس و سراسر سرزمین های اشغالی، در این مناطق مستقر خواهند شد.

پلیس رژیم صهیونیستی روز شنبه دو فلسطینی را نزدیک مرزهای نوار غزه به ضرب گلوله به شهادت رساند. سازمانهای پزشکی فلسطین اعلام کردند دو جوان به شهادت رسیده، 13 و 15 سال سن داشتند. پلیس رژیم صهیونیستی گفته است دو جوان دیگر نیز پس از زخمی شدن چند صهیونیست در حملات با سلاح سرد در قدس اشغالی با ضرب گلوله به شهادت رسیدند. جان کری، وزیر خارجه آمریکا در تماسهای تلفنی با نتانیاهو و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، از افزایش خشونت ها ابراز نگرانی کرد.

در 12 روز خشونت ها در سرزمین های اشغالی، 4 صهیونیست کشته و 22 فلسطینی شهید شدند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
ای کاش روزی میشد مردم مظلوم فلستین با سلاح ب جنگ اشغالگران میرفتن ن با سنگ ب امید آن روز
آخرین اخبار