عرفان درویش نوری عنوان قهرمانی رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سومین هفته رقابت های تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس آذربایجان شرقی برگزار شد و در پایان با انجام دیدارهای فینال تکلیف نفرات برتر مشخص شد.

در فینال بخش انفرادی پسران عرفان درویش نوری موفق شد با نتیجه ( ۵-۷ ، ۷-۵ و ۴-۶ ) مقابل سیاوش به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و آریا روغنی و امیر حسین روشنی مشترکا سوم شدند.

همچنین در ادامه این رقابت ها و در بخش ۲ نفره سهراب دگمه چین و ماهان میر معزی با نتیجه ( ۱-۱۰ ) ۲-۶ و ۶-۳ ) تیم امیر حسین روشنی و سیاوش شیردل را شکست دادند و عنوان نخست را به نام خود ثبت کردند و تیم عرفان درویش نوری – آریا روغنی و سپهر سهرابی و پرشان محمد گیاهی نیز سوم شدند.

به این ترتیب این مسابقات که از ۱۳ مهر ماه آغاز شده بود روز گذشته با انجام مراسم اختتامیه و اهدای جام به نفرات برتر به پایان رسید.

یاد آور می شود: مدیریت این رقابت ها بر عهده نور الله طاهری بود و سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور ، علی تهرانی به عنوان دستیار سرداور، مجید چرندابی ، اسماعیل داورپناه ، پری رخ احمدی، ثمر جوانکار، آیدا جلیل پور و گیتی ایران تاج به عنوان داور در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، تور تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار