رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از دعوت تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران از سوی فدراسیون هندبال کشور برای شرکت درتورنمنت چهارجانبه یادواره جانباختگان منا خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ محمد حبیبی نژاد  افزود: این تورنمنت با هدف تدارک تیم ملی و آمادگی حضور در مسابقات انتخابی قطر(المپیک ریو ۲۰۱۶) با شرکت تیم های ملی عراق، تیم ملی جوانان ایران و نماینده باشگاه های لیگ برتر در تالار فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد.

حبیبی نژاد اظهارداشت: با توجه به عملکرد مثبت تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران در دور رفت لیگ برتر، این تیم به عنوان نماینده باشگاه های لیگ برتر ایران در این مسابقات حضور پیدا کرد.

وی تصریح کرد: این افتخار در تاریخ ورزش هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای نخستین بار توسط تیم هندبال آقایان نفت گچساران به عنوان تنها نماینده هندبال استان در لیگ برتر کشور بدست آمده است.

رئیس امور ورزش نفت افزود: تیم هندبال نفت و گاز گچساران به سرپرستی مجید راستی پوروسرمربیگری مهران کیخایی  به این تورنمنت اعزام شد.

 تیم هندبال آقایان نفت و گاز گچساران در دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور توانست نایب قهرمانی گروه الف این مسابقات را از آن خود کند.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: هندبال ، تورنمنت ، منا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.