برنی اکلستون گفت در زمینه تأمین موتور تیم ‫ردبول‬ دیگر هیچ کاری نمی‌تواند انجام بدهد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل اکلستون در آخر هفته برگزاری گرندپری ‫روسیه‬ با  مدیر تیم ‫فراری‬ مذاکراتی دارد. اما او عنوان کرد به دلیل عدم قدرت کافی، نمی‌تواند به فراری برای تأمین موتورهای ردبول فشار بیاورد.

اکلستون گفت:نمی‌توانم کسی را مجبور کنم کاری انجام بدهند. تنها کاری که از دستم بر می‌آید این است که نگذارم هیچ کدام از تأمین‌کنندگان موتور به بیشتر از سه تیم موتور بدهند. 

وی افزود: باید تأمین‌کننده سه تیم باشند، البته ما دوست داریم این تعداد افزایش پیدا کند.

گفته می‌شود فراری به ردبول پیشنهاد داده تا از موتورهای ۲۰۱۵ این کمپانی استفاده کنند، اما ردبول به این پیشنهاد پاسخ مثبت نداده است.
 گرچه فراری به ردبول پیشنهاد فروش موتورهای ۲۰۱۵ خود را داده است، اما به باور بسیاری این کمپانی ایتالیایی به سائوبر و هاس موتورهای ۲۰۱۶ خود را خواهد فروخت.

اکلستون خطاب به ماتشیتز گفت: آنها باید این پیشنهاد را قبول کنند اگر به جای ردبول بودم این پیشنهاد را رد نمی‌کردم. البته به شرطی که واقعاً فراری حاضر باشد چنین کاری انجام بدهد. 


برنی اکلستون افزود: من باور دارم مرسدس از این ترسید که اگر به ردبول موتور بدهد، شکست می‌خورد. اگر به مانور ماروشا موتور بدهند، شکست نمی‌خورند.

اکلستون همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از تهدید ردبول مبنی بر ترک مسابقات فرمول‌یک ترسیده است گفت: نترسیدم، چون نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد. زمانی که باید نگران شوم، نگران می‌شوم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار